بخش همفکری مامان ها، محلی برای تجربه نگاری بین مامان کارآفرین ها

بخش همفکری مامان ها، محلی برای تجربه نگاری بین مامان کارآفرین ها، تجربیاتی که سخاوتمندانه بین مامان کارآفرین ها پخش می شوند.

همفکری مامان ها!

سلام مامانا!!! من ضحی هستم مامان 3 فرشته پربرکت و تا دلتون بخواد کنجکاو وعاشق سرک کشیدن تو پستوهای خونه که هیچ ارتباطی با وسایل اسباب بازیشون نداره و بعضا خطرناک هم هست!!

از وقتی مامان شدم و بعدا کسب و کارم رو راه انداختم دوستان جدیدی پیدا کردم اما همیشه صحبت های کاری بینمون رد و بدل شده و شاید هیچ وقت فرصتی پیدا نکردیم از بعد مامان کارآفرینی باهم صحبت کنیم یعنی کاری که با بچه ها و خونه زندگی ما عجین شده، از مادری ها و چالش هایی که باهاش روبرو شدیم صحبت کنیم و از همدیگه یاد بگیریم. آرزوم اینه که بتونیم یک جمع بزرگ از مامان کارآفرین ها که همدیگه رو میشناسند ایجاد کنیم و در یک سالن همایش بزرگ 10هزارتایی شدن خانواده مامان کارآفرین ها رو جشن بگیریم.

فکر کردم تا وقتی که این آرزو محقق بشه از همین فضای مجازی شروع کنیم. فضایی تو سایت مامی کا باشه که بتونیم خودمونی تر باهم ارتباط بگیریم از دغدغه و راه حل های منحصر به فردی که فقط به ذهن مامانا میرسه بگیم. شاید این راه حلی که ما بهش رسیدیم یه آرام بخش خیلی موثر برای یه مامان دیگه باشه!

خلاصه این شد که بخش همفکری مامان ها رو ایجاد کردم. بخش همفکری مامان ها یه دورهمی خودمونی مخصوص مامان هاست. جایی که وقتی کسب و کار و بچه ها و کارای خونه فرصتی برای فکر کردن باقی نمیذاره، راحت می تونیم بیایم اینجا و با جمعی از مامان های آگاه و مهربون مسئله ای که باهاش روبرو شدیم و راه حلی بابتش به ذهنمون نمیرسه رو مطرح کنیم.

از آرزوهایی که برای بچه ها داریم، برنامه های مفیدی که براشون چیدیم و نتیجه داده بگیم تا مامان های دیگه هم الگو بگیرن، چون بچه های مامان کارآفرین ها هم باید آدم های قوی بشن مثل ماماناشون.

از اهدافی که برای کسب و کارمون داریم بگیم و چالش هایی که در مسیر هدف ایجاد شده صحبت کنیم تا با دوستانی که مثل خودمون درگیر کسب وکار هستند به یک راه حل خلاقانه برسیم.

شاید یک مامان علاقه مند به صادرات محصولاتش باشه و مامان دیگه ای که بارها این کار رو کرده بهش کمک برسونه تا به نتیجه دلخواهش برسه.

شاید یک مامان برای فروش بیشتر یک خلاقیت جالب و کم هزینه رو بکار برده و بخواد اون رو با دوستانش به اشتراک بگذاره تا بقیه مامان کارآفرین ها هم به سود بالا دست پیدا کنند.

یا شاید یک مامان از کانال برای تبلیغات بازدهی خوبی دریافت کرده و بخواد اون رو در اختیار بقیه قرار بده تا درآمد بقیه مامان کارآفرین ها هم بالا بره.

خلاصه اینکه در بخش همفکری مامانا قصد داریم دلسوزانه و سخاوتمندانه به هم کمک کنیم. ما با ذهنیت فراوانی در این جهان قدم برمیداریم و مطمئن هستیم که گنجینه رزق الهی بی حد و مرزه و اطلاعات و همفکری های رایگانی که در اختیار دیگری قرار میدیم بهره و برکتش چندین برابر به خود ما بر میگرده.

پس مامان ها بیاید شروع کنیم. همه این مواردی که در بالا نوشتم و یا مورد دیگه ای که در خصوصش نیاز به صحبت با بقیه مامان ها دارید رو به آیدی من در ایتا @roshnaayesobh یا ایمیل مامی کا info@momyka.com بفرستید تا اینجا به اشتراک بگذاریم. اگر هم دوست داشتید می تونید داستان موفقیتتون و یا هر دستنوشته یا خاطره ای که در مسیر کارآفرینی براتون ارزشمنده رو هم برای ما بفرستید تا با بقیه مامان کارآفرین ها به اشتراک بگذاریم. نوشته هایی که هم به بقیه انگیزه و شوق ادامه بده هم بازخوردهای خوبی را به شما برگردونه تا قلبتون پر از شادی و دلگرمی بشه.

افراد زیادی متکی به آزمون و خطا در انجام کارها هستند، اما افراد موفق طرفدار یادگیری و استفاده از تجربیات دیگرانند.
مامی‌کا، اجتماعی از
مامان کارآفرین های موفق است...

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید