تولید محتوای جذاب با این نرم افزارها

 

مامان کارآفرین ها! تولید محتوای جذاب برای کاربران یک راز مهم تبلیغات پربازده است!

 

به عنوان خانمی که یک کسب و کار را مدیریت می کند باید بدانید یک عنصر مهم در بازاریابی کسب و کارها، بازاریابی محتوایی است. در واقع با کمک تولید محتوای خلاقانه و مجاب کننده و توزیع آن برای جلب توجه، جذب و درگیر کردن یک گروه مشخص از مشتریان، آنان را به سوی اقدامات سودآور ترغیب می نماییم. محتوا می تواند شامل عکس، ویدئو، مقاله و... باشد.

 

نکته حائز اهمیت این است که، بازدهی محتوا با توجه به بستری که برای توزیع محتوا از آن استفاده می نمایید میتواند اثرگذاری متفاوتی داشته باشد. بنابراین گام اول در تولید یک محتوای جذاب این است که با ویژگی های کانال توزیعی که میخواهید محتوا را در آن منتشر نمایید آشنا شوید تا بتوانید بر اساس ساختار هر کانال تولید محتوا نمایید.

 

آشنایی با چند کانال توزیع محتوا

 

شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به دلیل بروزرسانی های متعدد و پیشرفت های عملکردی نظیر استفاده از هوش مصنوعی هر دفعه با رونمایی از امکانات جدید خود نیاز به یادگیری ترفندهایی برای استفاده بهینه از این امکانات را برای کاربران ایجاد می نمایند. در اینستاگرام محتوای ریل (ویدئوهای کوتاه) و استوری ها بسیار تاثیر گذار هستند. بسیاری از متخصصین اینستاگرام معتقدند فروش در ایسنتاگرام از طریق استوری های صفحات کسب و کاری اتفاق می افتد. ریل ویژگی جدیدی است که مدت زمان زیادی از استفاده همگانی آن برای کاربران در ایران نمی گذرد. ریل ها بسیار برای جذب مخاطب مفید هستند به عنوان مثال یک ریل (ویدیوهای کوتاه) در اینستاگرام ممکن است با بازدید میلیونی چندین هزار دنبال کننده را به صفحه کسب و کار ما علاقه مند نماید.

پیام رسان ها نیز یک بستر توزیع محتوا می باشند ولی ساختار ساده تری برای توزیع محتوا دارند و با یک آموزش ساده می توانید از تمامی قابلیت های آن استفاده کنید.

وبسایت ها به عنوان یک بستر توزیع که تحت تملک ماست می تواند کاملا منعطف با نیاز و خواست ما، به دیده شدن محتوای تولیدی کمک نماید. در این بستر انواع محتواها قابل نمایش است.

پس از شناخت ویژگی های کانالی که برای توزیع محتوای خود انتخاب کرده اید نوبت ایجاد محتواست.

برای مشاغل خانگی بانوان و کسب و کارهای کوچک و متوسط زنان ، پیش فرض را این در نظر می گیریم که آن ها مایلند برای صرفه جویی در زمان و هزینه محتوا را خودشان تولید نمایند بنابراین یادگیری نرم افزار های تولید محتوای موبایلی بسیار می تواند راهگشا باشد.

 

در ادامه چند نرم افزار که برای تولید محتوا بسیار کاربردی هستند معرفی می شوند:

 

نرم افزار اینشات

این نرم افزار موبایلی قابلیت ویرایش عکس و ایجاد ویدئو را دارد اما بیشتر برای ویرایش ویدئو کاربردی است. پیشنهاد می شود تا با عضو شدن در کانال تلگرامی پیج های موبایل گرافی که در اینستاگرام آموزش میدهند ضمن استفاده از آخرین نسخه های مود شده این نرم افزارها، از سایر ابزارهای محتوایی که به صورت رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند نهایت استفاده را ببرید.

 

 

نرم افزار VN

از این اپلیکیشن می توانید برای تولید کلیپ های معرفی محصول و ریل های خلاقانه استفاده کنید. در VN به کمک انیمیشن ها و ترنزیشن های جذاب می توان ویدئوهای مهیج برای معرفی محصول که با فراز و فرود موزیک هماهنگ می شود، ساخت.

 

 

 

نرم افزار lightroom

لایت روم یک نرم افزار حرفه ای در ویرایش عکس است که دارای فیلتر های متعدد و همچنین امکان تنظیمات حرفه ای مختلف نور و کنتراست و ... برای عکس هاست.

نکته مهمی که باید یادآور شد این است که بعضا برای تولید محتوای چند دقیقه ای باید از چند نرم افزار استفاده کنید و و چند برابر زمان ویدئو وقت خود را صرف کنید. شاید یک نرم افزار هم قابلیت ویرایش عکس و هم فیلم را داشته باشد اما بهتر است بر اساس قدرتمندی هر نرم افزار در زمینه ای که در بالا گفته شد از آن ها استفاه کنید هر چند استفاده از چند نرم افزار زمان بر است اما خروجی کار را بسیار چشم نواز و تاثیر گذار خواهد نمود.


نرم افزار canva

کنوا یک نرم افزار بسیار کاربردی در ایجاد پست های اسلایدی و استوری های خلاقانه است. در کنوا می توانید لوگو نیز طراحی کنید. در این نرم افزار قالب های آماده برای تولید محتوا در فرمی که دوست دارید موجود هستند و هر چند وقت با بروزرسانی های نرم افزار به این قالب های آماده اضافه می شود.

با توجه به اهمیت یادگیری این نرم افزارها به زودی دوره آموزشی کاربردی برای یادگیری این نرم افزارها توسط مامی کا برگزار خواهد شد.

افراد زیادی متکی به آزمون و خطا در انجام کارها هستند، اما افراد موفق طرفدار یادگیری و استفاده از تجربیات دیگرانند.
مامی‌کا، اجتماعی از
مامان کارآفرین های موفق است...

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید